W ramach współpracy w branży e-commerce (poznaj szczegóły) proponuję m.in.:

  • wsparcie w obsłudze sklepu internetowego od strony wizerunkowo-sprzedażowej
  • redagowanie i aktualizowanie stron produktowych
  • aktualizację bieżącej oferty sklepu
  • wprowadzanie nowych produktów
  • tworzenie / obróbka materiałów graficznych zarówno gotowych, jak i wykonanie własne w nieskomplikowanym studio fotograficznym.
  • dbanie o wizerunek firmy
  • tworzenie skutecznych tekstów promocyjnych, opisujących produkty oraz porady – artykuły edukacyjne dla klientów,
  • możliwe prowadzenie Bloga na sklepie,
  • obsługę newslettera (wg podanych wcześniej wytycznych bądź opracowaniu własnym działań w tym obszarze),
  • prowadzenie social media,
  • analizę oferty (asortyment, ceny, marża, dostępność, jakość i poprawność opisów produktów, ich spójność z layoutem strony),
  • rekomendowanie i wdrażanie działań na podstawie analizy sytuacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi wsparcia sprzedaży
    (merchandising produktów na stronie, kampanie wspierające sprzedaż),
  • analizę skuteczności oraz rentowności prowadzonych działań,
  • sprawną i terminową realizację zleconych zadań,
  • monitorowanie działań konkurencji i trendów w podległej kategorii,
  • kontrolę kosztów w ramach zatwierdzonego planu budżetowego.

Do każdego zlecenia podchodzę w sposób indywidualny, przy stałej, cyklicznej współpracy możliwe atrakcyjne rabaty. Zamiast rozmyślać, czy dam radę napisać tekst w cenie, o której myślisz — Skontaktuj się ze mną — jestem pewna, że znajdziemy rozwiązanie satysfakcjonujące dla każdej ze stron.