W ramach współpracy w branży e-commerce (poznaj szczegóły) proponuję m.in.:
- wsparcie w obsłudze sklepu internetowego od strony wizerunkowo-sprzedażowej
- redagowanie i aktualizowanie stron produktowych
- aktualizację bieżącej oferty sklepu
- wprowadzanie nowych produktów
- tworzenie / obróbka materiałów graficznych zarówno gotowych, jak i wykonanie własne w nieskomplikowanym studio fotograficznym.
- dbanie o wizerunek firmy
- tworzenie skutecznych tekstów promocyjnych, opisujących produkty oraz porady – artykuły edukacyjne dla klientów,
- możliwe prowadzenie Bloga na sklepie,
- obsługę newslettera (wg podanych wcześniej wytycznych bądź opracowaniu własnym działań w tym obszarze),
- prowadzenie social media,
- analizę oferty (asortyment, ceny, marża, dostępność, jakość i poprawność opisów produktów, ich spójność z layoutem strony),
- rekomendowanie i wdrażanie działań na podstawie analizy sytuacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi wsparcia sprzedaży
(merchandising produktów na stronie, kampanie wspierające sprzedaż), - analizę skuteczności oraz rentowności prowadzonych działań,
- sprawną i terminową realizację zleconych zadań,
- monitorowanie działań konkurencji i trendów w podległej kategorii,
- kontrolę kosztów w ramach zatwierdzonego planu budżetowego.
Do każdego zlecenia podchodzę w sposób indywidualny, przy stałej, cyklicznej współpracy możliwe atrakcyjne rabaty. Zamiast rozmyślać, czy dam radę napisać tekst w cenie, o której myślisz — Skontaktuj się ze mną — jestem pewna, że znajdziemy rozwiązanie satysfakcjonujące dla każdej ze stron.